perempuanluarbiasa

Cuma Cerita

In hidup saya on October 30, 2009 at 6:43 pm

Teman: Gw tuh capek dengerin dia ngeluuuuhhh terus

Saya: Sabar…

Teman: Gimana gw bisa sabar, dikit-dikit dia ngeluh, ini dikeluhin, itu dikeluhin, gw begini salah, gw begitu salah

Saya: Sabar, mungkin dia cuma pengen cerita aja

Teman: Kalo cuma cerita sih gw dengerin, tapi ini isinya ngeluuuh doank

Saya: Lah elo juga bukannya lagi ngeluh tentang dia ke gw sekarang??

Teman: Nggak, gw cuma cerita

Saya: …

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: